Lilypie Expecting a baby Ticker

Friday, June 22, 2007

Whussup !!!

ari nie aku rasa mcm nak marah, tp actually aku x tau nak marah psl apa. sesapa yg buat lawak ngan aku, pasti kena marah kat aku. diaorg pun pelik sbb selalu aku x mcm tu. ntah la aku pn x tau nape aku jd mcm tu...aku rasa mcm rimas, lemas ngan diri aku. then diaorg asyik kata nape muka aku lebam n gelap..dah tentu la aku sunburn g pulau..penat dah aku ckp!!!!.. ari nie aku malas nak wat keje..dr td asyik surf internet je..skang dah kul 5, aku nk blk. tgh dok pk nak masak or just beli sbb mlm nie abg balik...yahoooo!!!

4 comments:

Anonymous said...

marah2..ni macam ader aper2 je :p
emm nak tnye john cuti sampai bile?kamil lame dah xjumpe die..nie no kamil 0194333004.

Mai Okinokiyo said...

ina..
mai pun ada time2 yg kdg2 hot jek..Takper cool down ok?Abg balik sure best.hehe.Mai pun rasa mcmtu masa dlm pantang.Abg balik jek, happy jek.hehe

Biena said...
This comment has been removed by the author.
Biena said...

kamil..john maybe g brisbane dlm awl bln 9, so this time dia ada kat spore..every weekend dia blk m'sia. dia pn nak jumpa awk, nanti ina bg ur phone no dia kat dia k.

mai..ye la sometime rs stress je n nak mrh2..now dh ok sbb dh jumpa abg..rs mrh n stress trus ilang bila tgk dia...huhuhu..biasa la pompuan kan..